Gravidpenning

YES! Idag hade FK lämnat ett mobilsvar, och sa då att jag var beviljad gravidpenning! Så den 9 Maj är mitt sista pass på jobbet. Väntar dock med att jubla tills jag har bekräftelsen i min hand, men jag är glad!


Jag har haft så himla ont i kroppen idag, så nu har jag varvat ner ikväll, eller i alla fall gjort ett tappert försök! Har verkligen himla svårt att slappna av och göra absolut ingenting, jag är igång hela min vakna tid. Så hopplöst! Blir så arg på mig själv, men vad ska man göra? Jag har sånt kontrollbehov, och det måste jag verkligen lugna mig med. Men det är ju som att ta bort en STOR del av sig själv, så lättare sagt än gjort. Men igår kväll så lämnade jag faktiskt disken i diskon, och ren disk i diskmaskinen(!!!!!). Till och med Pär sa: "Ett mirakel har inträffat!" - ja.. ni kanske fattar.









Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, klarar du av att hålla igång hela dagen utan att få värk?

Måste ju var fantastiskt att få fortsätta i samma mönster som tidigare..

Jobbar du heltid annars också?

Tycker du verkar så himla duktig!! :D

2012-04-18 @ 09:40:14
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0