Helgen!

Helgen har varit fantastisk. Det har blivit mycket gjort hemma, och det är det bästa. I lördags så hade vi ställt klockan på åtta, för att hyra ett släp och fara på återvinningen, (ja, man får passa på när dom har öppet). Senare till grillade vi till middag hos Alexandra och Jens, med massa folk. Vilken var jätte trevligt! Vi kom hem sent på natten, tror vid halv två.

Igår, så kammade vi gräsmattan, och stökade på hela dagen ute på gården. Satte fram utemöblerna, Pär bytte däck på bilen och fick gjuta klart dom sista stenarna i min blivande rabatt! Till hjälp så hade vi min syster & Tony. Tusen tack än en gång för det!!
Blev grillat till middag även igår, så gott det är, man blir ju aldrig less.

Idag är det Valborgs, så ikväll ska vi nog fara och se kanalsimmet & bara ta det lugnt!


Vi är nu inne i vecka 30, tiden springer iväg. Så nu i veckan och helgen ska jag börja med knoddis rum. Som tur är ska min älskade syster hjälpa mig! Lycka!



Kommentarer
Postat av: Sofia

oj så kul att ni får börja med barnrummet nu! kom ihåg att dokumentera! :) Är ju nyfiken och se hur det går! :)

2012-04-30 @ 09:52:04
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0