Illamåendet

Jepp, nu är illamåendet tillbaka. Igår var det dock värre än idag, så det kanske rent av går åt rätt håll fort den här gången. Jag håller tummarna för det! Är så jobbigt att gå runt och må illa hela tiden, med det ständiga trycket i magen och i halsen. Men som tur är så är den påväg bort nu?

Badrummet tar sig sakta men säkert frammåt, även det. Vill ju ha det helt klart innan bebisen kommer, men det känns som att det kommer bli stressigt. Och bebisrummet hade jag också velat skulle vara klart innan bebisen kommer, men det verkar jättelångt bort.


Igår gick jag igenom en massa saker som man också ska ha innan bebis kommer, fanns en massa listor på internet, så jag fick spåna på lite. Vi har faktiskt en hel del kvar att köpa, dock så är det ju en hel del veckor kvar innan det är BF. Ingen panik?


Igår var jag och Elin förbi på Maggans djungelkiosk, och jag köpte en vällingsburk, nappburk, och en nappflaska. Men hade lugnt kunnat handla ännu mer, men ibland får man hejda sig lite. lägger upp en bild på det sen, när jag får laddaren till min telefon från stan.


Nu ska jag försöka ge mig ut på en liiiten promenad till återvinningsstationen, och återvinna lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0