Ny vecka

Så var det ännu en ny vecka, gårdagen bestod enbart av full rulle. Var och tränade på Star, hjälpte Sara att flytta, och fara på soptippen. Lagade en snabb middag till Pär och syster, för att sedan hyra släp och fara på tippen igen! Två svängar dit blev det på kvällen, och vi blev av med en massa skit kan man lugnt säga. Men mycket är kvar, eftersom att vi har rivit ett helt rum.
Men vi tar oss framåt, och det är väl huvudsaken!

Idag känner jag mig lite överkörd. Väldigt illamående, trött och hängig. Har haft en orolig natt, och vaknat mycket. Sen tyckte jag tydligen att det var morgon redan strax efter fyra imorse, så jag lär väl somna stående idag.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tycker du om det? Eller har det inte börjat än?

2012-04-17 @ 17:03:27
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0