Rensa, riva och stöka

Det är vad våran Lördag har bestått av, och håller på än i denna stund. Har bara tagit en paus efter maten, så snart är det bara att köra igång igen.

Har städat upp bland mitt smink, nagelack, sminkpenslar och smycken. Herregud vad grejer! Men jag har så svårt att slänga iväg vissa saker, även fast jag inte använder det nå mer. Jag är inte alls såhär mycket för att spara, men när det gäller smink,skor och smycken, då har jag problem!


Var och letade efter en vit byrå idag, men jag hittar ju ingen! Är det verkligen INGEN som har en till salu?? Som skräpar hemma, eller i ett förråd. Eller någon som ska på Ikea snart??
Var på Jysk, och EM idag och kollade, Mio har jag nyss varit på och ingen levererade alls, typiskt när man verkligen behöver en.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur ska den se ut?

Vi har en vit byrå som står och skräpar faktiskt..

2012-04-14 @ 16:42:52
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har skickat ett PM på fb! :)

2012-04-15 @ 12:06:11
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0