Bra dag!

Idag har vi haft fin främmande här hemma, Sofia, Robban och deras lilla söta Otto har varit här. Vi har fikat, surrat och Sofia har hjälpt mig med håret. Jag blev sju nöjd! En perfekt färg, på vägen till blondin. Jag får ta det lite då då med att färga, och slinga. Tror detta kommer bli kanoners! Ska lägga upp en bild på det imorgon när det är lite tillfixat, och inte fullt med olja. Hehe!
 
 
Har varit ute på en promenad med vagnen, så att Mathlida skulle få sova lite, men de gick sådär. Hon somnade i alla fall på väg hem, och sov sedan en stund i vagnen hemma. Vi har även nyss badat henne. hon älskar det! 
 
Imorgon kanske det blir en sväng på Noliamässan, beroende på väder & dagsform.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så kul att det blev så himla bra! Säg till om du vill att vi kör mer slingor.. Jag har ju kvar förpackningen. Jag kommer nog inte använda den så vi kan hellre använda den till ditt hår! :)

2012-08-05 @ 23:20:09
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0