Första dagen på jobbet

Idag var det första dagen på jobbet för Pär, och jag har varit ensam med Mathilda hela dagen. Just nu så ligger hon och myser med Pär i soffan, och ser i vanlig ordning på OS.
 
 
Imorgon kommer mamma hit, och ska vara med mig och Mathilda. Och vi längtar!
 
 
För övrigt så har Mathilda växt ur sina kläder i st 50, eller är i alla fall på god väg. Vissa plagg kan hon fortfarande ha, men i överlag så är det för litet för henne.
 
På Tordag kommer äntligen min älskade syster hem.
 
Här i dagarna ska jag fara och köpa hårfärg igen, är redo för en ny omgång i håret!
 
 
 
Den finaste i hela världen, underbara älskade dotter.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men sockersöta tjejen då! Hoppas att allt är bra med er! :)

2012-08-06 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0