trött tjej

Inatt har då lilla Mathilda sovit många, många timmar i streck. Fick väcka henne imorse för att äta, sen var hon vaken ett tag, men sen somnade hon om igen.
 
När vi väl steg ut från sovrummet, så sken solen och jag tänkte lägga Mathilda i vagen, och min själv i solen. Men det ville inte hon alls, och när hon väl hade somnat så var det moln fulla himlen. Men men, inte lätt att planera nu föt tiden :)
 
Helgen har varit riktigt bra, igår var jag & Pär på Nolia igen en sväng. Dock utan Mathilda som fick vara hemma med min syster. Blev bara att vi köpte munkar, och sminkt till mig förståss!
 
Yes, nu har jag pratat med bvc, så nu måste jag lägga av med mjölken. Ska kolla upp nu vad egentligen det är som jag kan äta och inte. Måste söka på lite recept och så! Så får vi hoppas nu att hon blir mättre i lill magen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0