Dumma handled.

Ja, minst sagt. Två kortisonsprutor på mindre än en vecka, och jag kan knappt röra tummen i vissa lägen. Men idag känns det dock lite bättre, tur är väl det. Mormor har varit här från Tisdagmorgon, med mig och Mathilda, eftersom att jag har så svårt att lyfta henne i vissa lägen.
 
Nu har jag precis kommit hem från ett spinningpass så här på morgonkvisten, och skönt var det. Så jag ska börja spinna en dag i veckan, minst.. Bättre om det blir fler, men jag börjar med det. Imorgon ska jag & Nathalie köra ett styrkepass i gymmet, och träna benen ordentligt. Tråkigt är det ju att övningarna med fria vikter blir svåra att göra..( läs omöjliga..)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack, och du me :) Sökte och kom in. Man söker hos polisen och det är som en arbetsansökan... skicka cv, intervju och antagning om man kommer dit :) Utb är två veckor och det är ju ett extra jobb. Inte många som jobbar heltid som vakt men ett jätte bra extra knäck och jag ääälskar det :)

2012-12-08 @ 01:12:50
Postat av: Hanna W ❥ BF 2013

vilken söt bild :}

2012-12-09 @ 21:39:17
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0