En promenad in till stan.

Väntar nu på att Mathilda ska vakna, äta och sen ska vi gå in till stan. Ska höra av mig till Sofia så kanske dom möter oss på vägen. Min syster slutar jobba klockan fyra, Malin kommer klockan fem och sen klockan sex så är det hälsomöte. Fullt upp! Gruvar mig, vill inte, vill inte, vill inte väga mig idag.. Hurv!
 
 
Igår var vi på dop för Otto Einar, den lilla sötsaken! Jag och Sofia bakade i stort sätt hela lördagen, och det var supertrevligt! Alltid lika roligt att baka med Sofia, jag skrattade typ hela tiden! Haha.
 
 
Jag trodde att det skulle bli en sovmorgon imorse, men lilla grisen ville annat, och vaknade strax efter att Pär for på jobbet. Då hörde jag hur hon rörde sig i sin säng, och sedan började prata. Så då finns det inget att göra än att kliva upp ur sängen. Men när man ser det lilla tandlösa leendet och små benen som sprattlar i sängen, så kan jag lova att man blir pigg & på världens bästa humör!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0