Fixartag!

Nu vill jag göra om sovrummet, och har fått tillåtelse av Pär att börja fixa med det efter jul. Perfekt för mig som är hemma om dagarna och när lillan sover längre stunder så kan jag hålla på i sovrummet. Eftersom att jag kan göra allt själv så behöver Pär inte bry sig allt för mycket, skönt för honom!
Jag har tänkt göra en billig renovering, men som kommer ge stora resultat. Själv är jag vääääldigt sugen på att ta bort våra stora garderobsdörrar i sovrummet, där vi har gömt tvn. Men vi får se, jag får nog suga på den karamellen ett litet tag! (då blir projectet aningen större) hehe.
 
 
Nu vaknade lilla knoddis igen, så jag ska underhålla henne!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0