Bra dag!

Jag har haft en otroligt bra dag idag. Började ju med att jag sov åtta timmar i streck, utan att behöva äta eller kissa. Sen fick jag och Pär ordning i vårat sovrum, nya gardiner, fönsterbräda och så. Jättefint blev det! Måste bara fålla upp gardinerna, så men det ska mormor fixa sen!
Sen kom Lisa och lilla Alice hit, söta Alice! Herregud vad tiden går fort när man ser hur ett barn växer. Vi fick lite kläder som Alice redan hade växt ur.


Imorgon ska jag in till stan före 10 för att börja tvätta i min systers tvättstuga. Så jag ska förska få undan så mycket tvätt som möjligt nu, allt till bebis ska tvättas och fixas. Det nya skyddet till spjälsängen, sängkläderna, och snuttefilten som Pär har köpt till den lille. Det är prio i tvätten i alla fall! Men jag hoppas att jag hinner mer än så självklart. Klockan 12 så ska jag möta upp Soifa & Lisa för en lunch och surr på stan! Jag längtar! Ska bli så skönt att komma bort från huset, även fast det bara är för en stund.


Imorgon kommer golvläggaren igen vid halv åtta, så det är bara att hålla sig vaken hela dagen! Blir att köra Pär till deras mötesplats halv sex imorgonbitti också eftersom att jag vill ha bilen för en gångsskull.
Ingen rast och ingen ro här inte.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0