God morgon

Jag har sovit jätte dåligt inatt, men vad gör det när man vaknar upp till solsken & värme? Med en mamma i hemmet dessutom! Idag ska vi fara & köpa blommor, och mamma ska plantera här ute på gården. Ser så mycket fram emot det, för det är så tråkigt utan blommor på sommaren, men jag har inga "gröna fingrar". Så tur att mamma är här!


Igår så fixade vi mycket här hemma, fint blev det. Skönt att få det gjort, och när resultatet blir så bra så är det ju ännu bättre. Jag och mamma bäddade i bebisvagnen igårkväll också, superfint! Väldigt "flickigt", men Pär är ju stensäker på att vi får en tjej så. Hehe!

Nu ska jag vila lite, innan jag och mamsing ska iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0