Hej hopp!

Jag är så trött, hela tiden känner jag för att sova. Jag som annars hatar att sova, jag tycker verkligen att det är ett onödigt ont. Jag som älskar att ha mycket att göra på dagarna, och nu är jag bara ledig. Har så mycket tid över till mig själv att det är galet! Så nu på dagarna för att hålla mig sysselsatt så städar jag, vilket är bland det bästa jag vet, och är duktig på (inget skämt alltså). Jag har bakat en del, men tycker inte om något som jag gör, och maten jag lagar äter jag endast i det syftet att jag faktiskt måste äta. Men min mat smakar inte bra alls, tråkigt värre.
 
 
Jag hade sån otrolig mensvärk inatt jag trodde verkligen att jag skulle stryka med. Men konstigt nog så är man så glad också, för det kan ju vara på g. Nu längtar vi sjukt mycket efter bebis, och väntan känns otroligt lång just nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vännen då :( fy så jobbigt det låter.
Snart kommer bevis och allt blir tusen gånger bättre.
Ett tips när du får sådär ont är att andas in genom näsan. Djupa andetag och blås ut genom munnen.
Koncentrera dig på det.
Det var min räddning när jag hade värkar i 57 timmar.

2012-07-01 @ 03:58:18
URL: http://Peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0