Lathet

Jag har verkligen legat på latsidan med bloggen nu, så nu blir det skärpning från min sida.

Har varit hos mamma ett par dagar i veckan, och väl där så har vi bara myst. Kände att jag behövde komma bort lite från Piteå i allmänhet, så det var skönt.

Igår var min syster här och målade (igen), snackarn! Men nu är rören målade, så det är bara ett varv till på dom kvar, lister, gardiner och gardinstång som ska upp. Badrummet börjar också ta form, Pär ska köra på hela helgen. För på måndag kommer golvläggaren hit och ska fixa med sitt!


Nu håller jag på att STORstäda övervåningen... Fy! Jag borde verkligen inte ha dragit ut på det tills nu. För det är verkligen andra världskriget som har dragit ut där. Men lika bra att städa och få det gjort nu! Man glömmer som bort att vi har en övervåning, den är orenoverad och vi är två stycken till ett stort hus, så vi är aldrig där. Men städas ska det göras där i alla fall, det kommer man ju aldrig bort ifrån.


Imorgon ska jag på loppis med Elin, ska faktiskt bli riktigt kul! Var på min första loppis förra helgen, och nu ska man dit igen!



Laddar upp bilder senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0