Midsommar!

 
 
Då var det äntligen midsommar, jag älskar denna högitd. (+ julen självklart) så är det en favorit i sig. Det blir ju ingen snaps till sillen iår, men jag ska köpa mig en flaska med mitt eget bubbel. Det funkar lika bra!
Pär sa att han skulle upp klockan nio idag, men han sover som en stock fortfarande, och nu är klockan halv 11. En trött karl skulle jag säga!
 
Var till bm i Tisdags, och det verkar som att alla tror att våran bebis vill ut före beräknat datum. Med tanke på allt som har hänt, och nu är det ju absolut ingen fara ifall det sätter igång. Mer än gärna för mig! Men jag tror nog att jag kommer gå över tiden, helt klart. Är så inställd på det, för jag lääängtar så otroligt mycket nu tills det är dags. Så det blir bara en överraskining när det väl sätter igång, om det blir tidigare.
 
 
Badrummet tar sig, så fint det blir! Pär sa till och med igår att jag har väääldigt bra smak, och det var tur att jag valde det där kaklet vi ska ha i duschen trotts allt. ( för det var svårt att sätta dit tydligen ) Hehe.
 
Nu har jag snart gjort mig helt klar, vi ska hämta syster & Tony i stan, och sen bege oss mot stugan. Där väntar familjen med ett underbart midsommarfirande!
 
Jag klippte gräset i Onsdags ;)
 
Dålig bild av snyggt kakel, men det kommer fler bilder eftersom!
 
 
Pär hade beställd nå nya vadarbyxor till fisketurerna, inte dom snyggaste världen har skådat kanske? Hehe.
 
 
 
 
Hoppas ni alla får en kanonbra midsommar, nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0