Ny vecka

Nu är vi inne på vecka 35, och det känns att man blir allt tyngre. Skulle nog kunna sova 15 timmar om dygnet, lätt. Men jag tror att jag skulle få panik själv ifall jag gjorde det! Eftersom att jag aldrig har varit någon som "sover bort" dagar. Men man kanske behöver det rent utav?


Idag har jag spenderat dagen med Marcus, han kom hit och vi åt lunch tillsammans, sen for vi på stan och gjorde diverse ärenden. Gick in på Syma textil för att handla en typ frotetyg till bebis säng och vagn, men det fanns inte där. Mitt hopg gav upp, men Marcus insisterade på att vi skulle minsann prova Trasan, och JA det fanns där! Så nu ska jag bara tvätta upp det och klippa det i passande bitar. Klockers!


Jag ringde min älskade mormor idag också, oj vad jag saknar henne! Hade så hemskt gärna varit med henne i Stockholm nu, men denna sommar så går ju inte det. Tyvärr! Och hon ska vara borta ända fram till den 9 Juli!! Kommer nog att längta ihjäl mig efter henne..


Golvläggaren har varit här en snabbis idag, och skulle komma tillbaka imorgon. Så nu händer det grejer i badrummet! Just nu håller Pär på i bebis rummet, och byter ut alla eluttag och ska förhoppningsvis hinna lista inom en snar framtid. Härligt!



Rond ett?





Mys på Nodo, med Marcus idag!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Så spännande! Vi har börjat prata om att börja med badrummet vi också. Men det lär inte bli i sommar tror jag..

Är himla nyfiken på hur ni får det!! :)

2012-06-04 @ 21:56:07
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0