Tisdagsgörat!

Har varit dålig på att uppdatera igen, men det har inte hänt så mycket här faktiskt. Eller jo, men inte så mycket märkvärdigt! Badrummet börjar ta form, och Pär ska kakla idag när han kommer hem från jobbet. Jobb, jobb & åter jobb! Men fint blir det, så detta blir kanon!

Nu har jag promenerat till Ica och handlat lite, som vattenmelon, persikor & tomatpure, som jag ska ha till middagen. Då det ska serveras korvsoppa! Inte helt fel.




Pärs frukost





Min frukost!




Jag fick blommor i Söndagskväll, så himla fina!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, jag tycker det ser ut att gå över förväntan bra!! Hoppas nu att solen håller i sig. Då kommer det gå undan med målningen här kan jag lova.

2012-06-13 @ 10:20:32
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0