Projekt




Denna byrå får bli i bebisrummet. Just nu står den på övervåningen och används aldrig, så tillsvidare så får den stå i bebisrummet.




Har städat upp i gästrummet på övervåningen, och försökt göra det lite finare. Måste dock köpa en ny lång gardinstång och hänga upp gardiner där också. Men tillsvidare så är det då rent i alla fall!



Väldigt dåliga bilder, men här är en annan del av gästrummet på övervåningen.
Som sagt ingen prioritet på detta rum, det får vara som det är.




Vaknade från min middagsvila föra veckan, och detta var det jag vaknade upp till!! Herregud säger jag bara, jag trodde inte att det var sant. Men min karl hade fräst golvvärmen och inte lagt under handuken i dörrspringan! Ja, det var bara att börja städa det :)



Sen idag kom Lisa och lilla Alice hit, herregud vad man längtar efter sin bebis när man är kring dom små liven :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ojojoj. Vad ni är duktiga!!

2012-06-02 @ 10:08:18
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0