Fredag, underbara du!

Nog för att varje dag är ju som en Fredag egentligen, för jag är ju alltid ledig. Men fredagar är i alla fall speciella, något som skriker att nu har man förtjänat en ledighet!

Dagen har bestått av ett extra besök hos barnmorskan (vilket gick jättebra), sen så möttes jag och Sofia upp och käkade lunch tillsammans! Jätte trevligt! Måste ske fler gånger framöver. Sen gick vi tillsammans till denna Försäkringskassa, så nu är alla papper inlämnade. Ja, jag är så himla trög när det kommer till att ha med dom att göra, jag fattar absolut ingenting!


Fick med mig lite kläder från stan idag också, samt en sväng på Apoteket. Köpte solskyddsfactor där, och ett stift. För när jag pratade med min barnmorska idag om att sola när man är gravid. Vilket går jättebra, men att man kan få pigmentfläcka, och vissa får det under näsan, så det ser ut som en mustasch!! Och det vill man ju verkligen inte ha, så jag frågade om råd på apoteket, så nu har jag rätt produkter för att vistas ute!


Pär jobbar i badrummet i vanlig ordning, han är duktig han!


Ha en kanonfredag ni andra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för idag!! :)

Vi får göra om detta snart igen.. Men med kanske lite mer tid på oss då :)

2012-05-25 @ 21:06:29
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja än så länge har jag "bara" 4 olika färger.

Men jag kan ju inte ha dem nu.. då fötterna beter sig såhär illa..

Men kanske om 2 månader! :)



Absolut. Vi kan ju dra en sväng ut till barnens hus då också kanske?! =)

2012-05-26 @ 10:40:23
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0