Helt slut

Jag är helt slut. Trotts att jag mer har varit Marcus hjälpreda, än att verkligen göra nå. Men i fem timmar höll vi på! Resultatet blev jättebra, är kanon nöjd. Tusen tack Marcus, än en gång! Tvekar verkligen aldrig att ställa upp!


Sen vilade jag väldigt länge på soffan, min älskade karl ställde upp med lunch och sen hade han köpt rom, crème fresh och hackat rödlök som han gjorde goda smörgåsar till oss. (man slutar aldrig förvånas)


Sen smakade vi våran första mjukglass, för detta år! Gott!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det tycker jag låter toppen!!! Hoppas det är finväder så man kan köpa mjukglass då också! :)

2012-05-20 @ 11:46:49
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0