Kaos

Igår var det kaos i mitt liv. Blev besök hos Gerd, sen fick mamma hämta mig i Piteå och köra mig till sunderbyn. (vad skulle jag göra utan mamma?)
Och efter att ha ringt Pär 10 gånger så får jag äntligen tag i han, så han kom också till sunderbyn. Väl där så gjorde dom allt för att säkerhetställa att inte knoddis var påväg ut redan.
En mycket omtumlande dag, så jag somnade som en stock hemma sen! Så skönt.


Nu är jag i Boden och ska vara här tills på fredag, måste ta det väldigt lugnt, och det gör jag bäst med min familj! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta hand om dig! Hoppas "mensvärken" är borta nu!

2012-05-08 @ 20:08:24
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0