Renovera mera!

Då var det dags att renovera igen, idag ska reoveringstapeten dit, och hit kommer Marcus som ska hjälpa mig med allt. Tur att folk ställer upp! Annars skulle det bli ännu mer utdraget, med tanke på att badrummet är i fullt renoveringsstadie.

När mamma och mormor var här så bestämde jag och Nathalie att vi ska fara på Ikea. Och dra med oss mamma! Ska handla lite hyllor, och små grejer till bebisrummet. Dom har bra och prisvärda grejer på Ikea, och min syster ville också dit så då passar vi på. Ska kolla lite på deras hemsida före, och mäta ut lite grejer för att se vad som passar, bara för att vara på den säkra sidan.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe, och sedan invänta Marcus! Härliga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0