Sjuk

Vaknade halv fyra inatt, sjöblöt i svett och kunde absolut inte somna om. Låg vaken länge, sen vaknade mormor vi halv sex tiden så då blev det frukost i vanlig ordning. Efter den somnade jag
Om två/tre gånger och sov till nio i alla fall. Men jag har tänkt sova bort denna förkylning, IDAG! Jag har inte alls tid/lust/ork att vara sjuk. Jag som skulle på lunch med Frida och allt idag, SÅ typiskt!


Nu får jag väl bara ta det lugnt idag. Har lovat mormor och Olga att vi allihop ska se lets dance ikväll, jag har aldrig sett det den här omgången, men nu blir det ändring på det!

Ha en bra dag nu allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det tycker jag låter kanon!!!

Vi får ta det nån dag tillsammans med en lunch eller fika.

2012-05-10 @ 15:44:09
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0