Sol i sinne..

brun inne?

Jag har solat med Marcus en stund idag, det fick bli dagens bedrift. Sen for han till luleå, jag skulle egentligen följa med, men det är varmt och jag sväller så jag tyckte inte att det var en sån smart ide.

Nu håller jag på att laga snabb pizza, har precis lagt in dom i ugnen. Väntar bara på att min karl ska ta och komma hem från jobbet. Sen ska jag nog ta mig en promenad, när det är svalare och så!

-----

Jag kan verkligen bli förbannad, mycket skit kan man ta, men när det väl är nog, så är det fan nog. Ingen av oss förtjänar att ta emot det, och nu får det vara bra. Ibland så tror jag verkligen att folk är dumma i huvudet. På riktigt! tragiskt tragiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0