Kaffe kaffe kaffe

För att vakna till? Nja, jag blir inte direkt pigg av kaffe skulle jag påstå. Men gott är de om inte annat.

Igår hade jag och Mathilda främmande av Elin, Sofia, Otto och till sist min syster! Så himla trevligt. Älskar att få främmande! Eftersom att vi bara har en bil för tillfället, så har Pär den varje dag. Så de blir svårare för oss att ta oss någonstans. Men men, vi får göra de bästa av det!

Efter Mathilda nu st ätit ska vi ut med vagnen, och fara och handla. Men mest för friskluft och att Mathilda kan sova längre än en halvtimma åt gången! Ska även prova voski påsen, och jag har verkligen funderat på hur jag ska klä lillan då?


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & Axel

Tycker också om besök! Perfekt att vara hemma där man har allt och ändå kunna snacka strunt med andra :)

Då jag går ut med pojkarna så har Axel bara vanliga kläder under också bäddar jag ner han med täcke eller åkpåse och mössa vantar och tossor :) han håller sig varm och gosig med de :)

2012-10-09 @ 11:44:51
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Ullis

Jag gjorde premiär bara för att prova våran åkpåse för någon dag sedan, har Voksi city.

Det var typ ca 5 grader ute och då hade han pyjamas, sockar, vantar, mössa, halsskydd och han var varm och gossig då han vaknade. Hade inte gjort något om det hade varit lite kallare ute, han hade ändå klarat sig gott på det! :)

Men det är alltid svårt att veta hur man ska klä dom små! Än så länge har han då aldrig varit kall om man säger så ;) Snarare tvärtom.

2012-10-09 @ 12:43:54
URL: http://ullisjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0