MINUS!

Vågen visar minus, och jag är så glad. Det är en kamp mot vikten hela tiden, fyfan. Men jag vet att det finns inga genvägar, utan det är till gymmet & att sköta maten ordentligt. Med mig så är det ALLT eller inget. Just nu är det ALLT. jag ger allt till det som jag ger mig in i, och när jag väl har bestämt mig så finns det inget annat. Jag ska komma tillbaka till mig själv, för jag tycker att det är viktigt.
Jag hatar att se ut såhär, för det är inte jag helt enkelt.
Nu vill jag inte vara fet längre.
 
Vägning blir det igen på Söndag, och då ska vi se om något av mina kilon har blivit muskler,
och även se min "egentliga" ålder.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker att du har en sund inställning!
Om man vill komma nånstans så är det bättre att göra RÄTT och göra det på ett sätt som känns bra.
Ingen ide att vilja gå ner i vikt men samtidigt kunna äta onyttigt och bara sitta på arslet..

2012-10-12 @ 10:21:16
URL: http://peaken.blogg.se
Postat av: Amanda

Heja heja Elina! Bra kämpat. Kul när du får se resultat också!

2012-10-12 @ 16:37:52
Postat av: Anonym

Snälla vännen du är inte fet! Du är vacker precis som du är men man ska ju självklart trivas med sig själv! Det är absolut viktigast! Du är duktig som kämpar.. själv skulle jag aldrig klara det! Puss på dig <3

2012-10-13 @ 14:08:16
Postat av: Anonym

// Elin

2012-10-13 @ 14:08:37
Postat av: lillblondin

Svar; Hej! Vad roligt att du gillar min blondfärg. Jag gör ingenting speciellt, jag använder mig bara av Schwarzkopf blonde L1+ :)

2012-10-13 @ 14:12:24
URL: http://againstallodds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0