Sjukling

Mathilda har blivit sjuk, stackars liten. Det blev inte mycket sömn för henne inatt, och inte för mig heller. Jag hade hjälp av mamma som sov här också, SÅ skönt. Älskade mamma!

Idag är hon mycket bättre, lite hängig men ingen feber än så länge. Så jag håller tummarna!
Mamma & Nathalie har varit med Mathilda, och under tiden så har jag storstädat här hemma.Jag blir alltid så nöjd och glad när jag hinner fixa & trixa i lugn och ro, och allt blir som jag vill, hehe.
Klockan halv sex ikväll så kommer prästen på hembesök, och vi ska planera hur vi ska ha dopet, och lite så. Jag vet inte riktigt vad exakt som ska gås igenom, men vi ser väl.
Nästan allt är redan valt, psalmer, lokal och så, men alltid är det något!

Hejhopp, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0