Fix, fix..

Igår var söta Sofia och Otto på besök, vi drack kaffe och surrade på i vanlig ordning. Sen skulle dom iväg på babysim, åh vad jag blev avis. Jag vill också fara på babysim med Mathilda, men det får vänta ett tag till.
 
Sen var det min tur att bli fin, så jag for till Tessan och fixade håret. Blond blev blondare , och självklart är jag nöjdare än någonsin! Så mitt mål till sommaren 2013 är = Blond och smal. :)
 
 
Nu ligger älsklingen och sover, dom från Reprisen har varit här och hämtat grejer från vårat förråd. Fantastiskt att det går att få det hämtat, så slipper vi  hyra ett släp och fara med det.
 
 
Idag ska vi försöka fara och handla för veckan, jag har gjort matlista samt då en handlingslista. Efter det blir det att köra ett bodypump pass på Korpen. Fantasktiskt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Heej, jag trodde inte du bloggade längre men bra, då kan jag följa dig igen ;) Jo jag hänger fortfarande på korpen. Gör du? :)

2012-09-27 @ 10:32:22
URL: http://sab1na.blogg.se
Postat av: Sara

Jisses Elina! Mathilda är så himla lik dig!
Hoppas allt är fint med er!
Kramar på er
<3

2012-09-27 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0