Lördagen

Igår var Lisa, Daniel och Alice hos oss. Vi åt hemmagjord pizza, efterrätt och snacks, under tiden så var det hockey på tvn! Jag drack vin för första gången på ett helt år! Och gott var det. Jag & Lisa for också och köpte ett cigarettpacket (!!!) Yes, så jag rökte också min första cigg på ett år. Ja, det var gott det med!
Jag sa hela tiden under graviditeten att jag inte skulle börja om att röka, men med ett vinglas så hör ciggen till, en i alla fall kan man ju unna sig?
 
Tiden går fort när man har trevligt sägs det, och det gjorde den igårkväll. Det märks att man är en småbarnsfamilj, när man går och lägger sig vid 11 en lördagskväll. Men så är det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & Axel

Jag håller med dig ! ;)

2012-10-01 @ 10:07:59
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Frida

Fina ni är! :)

2012-10-02 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0