PT

Våran lilla dotter hade det kämpigt i magen igårkväll, men somnade vid tio tiden, och sov till före fyra inatt. Då var det dags för mat, somnade om igen efter 1,5 timmar och sov till åtta.Nu är vi uppe och väntar på Sofia och Otto som ska hälsa på oss! Alltid lika trevligt!
 
Försöker att få Mathilda att sova själv på dagarna, och inte i min famn. Men det går inte så bra för min del, hon älskar att sova i mitt knä, och sover längre. Hon har blivit vädigt mammig också, bara min famn som duger på kvällarna, då hon har det extra kämpigt.
 
Dock var jag och tränade med en PT igår, och har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen! Ska egentligen fara på Bodypump imorgon, men träningsvärken är ju alltid värst anda dagen, så jag tror inte att jag pallar.det, inte som det känns nu i alla fall, herregud!
Men jag ska försöka fara och träna, köra ett konditionspass istället.
 
Nu ska jag sätta på kaffet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0