öppna förskolan

som sagt, idag var det full rulle på öppna förskolan. Vi var där före tio imorse, och for hem så vi var hemma ett. Mathilda hade sjukt roligt idag, och det är så kul att se henne fara runt på det där sättet! samt att man kan få leka med henne hela tiden, och hon med andra. Måste bara få skryta och säga att hon leker superbra med andra barn och är jätte snäll! Det blir nog bra med förskola nu i Januari trotts allt.

Varit hos Gerd idag med, och vi bokade in en tid den 16/12... hoppas verkligen inte att jag ska behöva fara på den! träffar mer än gärna Gerd, men inte för att jag har behövt gå över tiden massor!

Sen har jag röjt på övervåningen, tog ner täcken och sängkläder som ska tvättas, och röjde sen lite till. Nu ligger både jag och Pär i soffan och jäser! helt slut. Mathilda la sig för en timma sedan, och det går fortsatt bra för henne att sova om nätterna!

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på, nånting blir det väl alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0