Vaken!

Igår så vaknade Mathilda i vanlig ordning 05.50, det är lite av hennes nuvarande rutin. Gjorde välling och myste i soffan (rutin även det). Sen hade vi full rulle den dagen, för jag skulle nämligen iväg och gå Intro en natt. Hade tänkt göra mig trött genom att aldrig sitta ner, smart kan man ju tro. Men när väl Pär kom hem och jag skulle vila, tror ni jag sov nå? Nej.

For iväg klockan åtta på kvällen, tränade ben och mage på korpen med syrran, en dusch sen var de dags att börja nattens Intro 22.00.
Kom hem vid halv fyra imorse, innan jag hade varvat ner och kollat på klockan för sista gången så var den halv fem.
Sen skulle Pär på jobbet vid halv sex, och då vaknade jag självklart. Och Mathilda började prata i sin säng 05.50. Har inte sovit nå sedan dess på hela dagen ända tills Pär kom hem nu efter fem, så fick jag lägga mig i 45 min.
Hade han inte väckt mig så hade jag nog fortsatt sova. Men jag hatar att sova bort dagarna, är absolut inget jag prioriterar. Tvärt om!

Men inatt då ska jag allt sova!!
Godnatt från oss på kottegränd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0