Viktutmaning del 3.

Den gick bra. Trodde att jag skulle få hemska resultat på vågen, alltså verkligen. Med tanke på att jag verkligen gick "all in" i lördags. Men fan va bra, det gick bra.

Malin har varit här ikväll, och det känns som att jag kan surra med henne jämt! I flera timmar. Hon kan verkligen. Känns så skönt att ha en sån människa som har varit i typ samma situation och är i en helt annan idag!

För övrigt så kom glossyboxen idag, den var riktigt bra! Hoppas bara allt är så bra som det verkar. Spännande minst sagt.

Nej, nu ska jag sova. Är så trött! Fick vara uppe med Mathilda massor inatt & Pär fick sova på soffan för att kunna sova. Så är det ibland!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Önskar att jag hade samma disciplin som dig! Starkt jobbat! ❤

2013-02-01 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0