Det är fredag!

Nu är det fredag igen, mysigt som alltid. Är lite trött, eftersom att korven vill göra morgon klockan fem nu. Pigg som en lärka! Så ingen ide att söva om henne, utan det är bara att stiga upp helt enkelt.


Igår var jag hos Sofia hela dagen i princip, på kvällen så färgade hon mitt hår & jag blev som vanligt jättenöjd! Hade en mycket trevlig dag!

Nu ska jag och mormor fara in till min syster, fika god frukost och mysa innan mormor ska hem till Boden med bussen.

Här försöker mormor lära Mathilda att krypa, framåt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så kul att du är nöjd :) var riktigt trevligt med er :)

2013-03-10 @ 15:09:08
URL: http://Peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0