Nöjd med dagen

Minst sagt. Dock har jag varit vaken sedan strax före fem, då M ville äta. Gav henne välling + hostmedicin, och hon hostade så mycket så hon spydde ner hela våran säng. Men mådde toppen efteråt och tack och lov för de!

Sen skjutsade jag P på jobbet, och själv for jag till korpen och tränade. Ville väcka ryggen på ett bra & skonsamt sätt och de gjorde jag. For hem, och vi packade för att åka in till min syster! Myste på där hela resten av dagen, käkade köttfärspaj, med pajdeg gjord från ett recept av lchf. Underbart gott!! Jag skojar inte!

Nu myser jag i soffan med mormor och P, lilla korven sover i sin säng inatt. Vi ser hockey, sen ska jag i alla fall krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0