Sjukskriven

Yes, det är vad jag är just nu. Var hos läkaren i onsdags som sjukskrev mig nästan direkt. Typiskt! Hade känt några dagar innan att ryggen har farit illa, fick mer och mer ont. Så tillslut så hade jag inget val än att fara till läkaren. Pär har varit pappaledig och imorgon kommer mormor hit!

Helgen har varit supermysig, i fredags var mamma här på dagen och på kvällen, så kom systeryster och Tony hit. Vi kollade på film, och busade med Mathilda. Lördagen bestod av hemmafix medans korven sov ute i vagnen, då var Pär på övervåningen och la spånskivor, och började sätta gips på väggarna.
Vi var lat och kollad på film även lördagkväll, så skönt att vara slö ibland.
Idag har Pär varit på övervåningen, jag har faktiskt VILAT och legat på värmedyna. (hör och häpna!).

Mysig helg och imorgon kommer mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0