För mycket tid...

När Mathilda sover på dagarna så har jag absolut inget att göra, det kan röra sig om 1,5 timmar till 3. Alltså väldigt mycket tid. Min nästa kurs börjar inte förrens den 25:e.. VAD ska jag göra fram tills dess? Nu kan huset inte bli så mycket mer städat, och alla säger åt mig att vila.. men hur tråkigt är inte det?? Jag gillar inte att vila, så är det bara. Inte min grej helt enkelt. Jag hade hoppats på att få börja min kurs om en vecka, men det gick tydligen inte. TYPISKT!
 
Inatt har Mathilda sovit som en stock hela natten, fram till nästan sju imorse. Jag låg vaken från sex kanske, och kunde inte alls somna om. Vi myste i soffan, och fixade frukost sen gick vi ut och Mathilda var lite överallt här i kvarteret, så en timma sprang fort förbi om man säger så.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0