illamående

nu har jag börjat känna mig illamående igen. alltså fy! jag har absolut ingen lust med detta igen. trött, svullen och illamående... (kul...) men som alla säger:"nu är det ju inte långt kvar". nej, inte för er som inte väntar barn så är det ju inte långt kvar.

nåväl. dagarna går så fort i alla fall, full rulle från morgon till kväll. Pär har jobbat över två kvällar redan denna vecka, så vi har mycket att ta igen i hemmet. vill verkligen få övervåningen klar nu!

idag var vi på stan en sväng med Otto och Sofia! tog en macka på stan och sen köpte jag lite kritor och pennor till Mathilda! hon ritade sin första teckning igårkväll. (ja hon ritade i helgen men de var hos sin mormor) så jag har sparat den i sovrummet! (undrar hur mycket man kommer hinna samla på sig?!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0