Torsdagen

Jag fick en liten sovmorgon imorse då Mathilda vaknade halv sju. Dock i våran säng, men det händer lite då då nu för tiden. Sen vid nio tiden så kom Marcus hit på kaffe, så jag for i väg på mitt möte vid lunch. Skönt att få hela min kursplan klar, och i vilken takt jag ska ta mig an detta. Kommer bli så skönt när det här är gjort! Sen så älskar jag ju att ha mycket att göra, så det passar ju perfekt egentligen. Vi får se hur mycket jag hinner/orkar nu när bebisen är här, men jag ska nog fixa det.
 
Annars har jag röjt på övervåningen idag, och städat Nathalies rum tills dess att hon kommer hem. Eller i alla fall påbörjat storstädet. Även fixat och börjat ställa iordning i "stor rummet", och jag tror det blir fint där när alla möbler är på plats!
 
 
Nu är Johan här, och dom ser hockey, och vi har käkat middag. En helt vanlig Torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0