veckan

i veckan så har min mormor varit med oss. eller rättare sagt så har hon och Mathilda varit med varandra, och jag har pluggat, och träffat lite vänner, samt varit på fotvård! alltså helt galet underbart. mina fötter mår nu prima skulle jag säga.
varför har jag inte gjort det tidigare?

sen har jag målat, en barnfotölj till Mathilda och en grej till lill toan på övervåningen! minsann inte legat på latsidan här inte.

var hos Gerd idag med, och lillen mår tydligen prima. ligger med huvudet neråt, men inte så långt ner. Starka och fina hjärtljud fick vi höra idag, Pär var med han också. Kul!









Kommentarer
Postat av: sofia

Så mysigt!! När kommer du/ni å fikar?

2013-10-16 @ 20:41:47
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0