feber

Vi har haft en mycket vaken natt, eftersom att lilla korven har haft feber hela natten. Hon började med att sova dåligt och vakna minst en gång varje timma från halv sju, då jag la hon. Men vid halv fem så gick jag upp och tog febertemp, och den visade 39, 1. Så i med alvedon, frukost och sen försöka lägga henne igen. Vilket gick bra och hon somnade tillslut. Vaknade ganska pigg vid åtta, men senare på dagen så var tempen uppe i 39, 5. Tänk vad bättre det hade varit ifall jag hade kunnat ha feber istället!

Annars har jag lyckats plugga i fyra timmar (två av dem så sov Mathilda), annnars har hon lekt med sin gammelmormor och mormor! Jätte roligt tycker hon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0