Full rulle..

Pär har uppenbarligen full rulle på jobbet, och har erbjudit sig att jobba extra och det får han ju verkligen göra, med råge. Jag och Mathilda är bara i hemma miljö, i veckan har jag pluggat de få chanser jag har fått när hon väl sover. Sen har hon haft feber igen, och en till tand är på väg. Vi har precis varit ute och promenerat, Mathilda har ätit sin välling och ligger i sin säng. Tänkte vänta på att hon ska somna så jag får duscha i lugn och ro.
 
Idag har jag städat på gården, herregud vad mycket skräp vi har som vi måste iväg med. Jag hatar oreda, och våran gård ser ut som en skrotgård. Ifall inte Pär ska jobba i helgen så ska gården fixas, gången ska flyttas och trappan. SEN kanske jag kan känna lugnet.. (kanske....)
 
 
Till veckan kommer nog min mamma och mormor hit och umgås med mig och Mathilda. Åhhhh vad vi längtar!! Mathilda blir ju galet glad när dom kommer, och det är SÅ skönt för mig också. Sällskap med familjen kan ju vara det bästa som finns!
 
 
Har använt Skype idag och surrat med Nathalie och Elin, åhh... Jag saknar dom! (KOM HEM) Mathilda blev helt till sig när hon fick de dom i kameran... Oj så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0