Mycket att göra..

Har tusen ärenden på stan idag känns det som. Och det är saker som jag måste göra, handla mat, fixa mitt träningskort, in på kicks, hämta ut packet på posten osv.. Ja, en del saker att göra alltså.
 
Har precis fått i mig lunch, och väntar på att Mathilda ska vakna någon gång. Har sovit hur länge som helst nu, och är helt stilla i vagnen än. Ska bara ge henne lunch när hon vaknar, sen måste vi bege oss. Pär kanske ska jobba över idag, så det blir bara jag & Mathilda hela dagen. Egentligen skulle han jobba över imorgon, men det blev inte så alls, eftersom att jag skulle jobba några timmar! Vilket var jätteroligt i vanlig ordning.
 
Sval skön luft idag, hur härligt som helst. Blir nog en kvällspromenad ikväll, ska passa på medans den här underbara höstluften är här. 
 
 
Kanske jag och Mathilda ska på loppis i helgen? Ja, om vädret tillåter blir det nog så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0