Kalas

Idag har vi varit på Kalas hos Alice som ska fylla två år egentligen nästa helg först, men hon firades idag. Mycket trevligt! Jag har precis lagt Mathilda, som förhoppningsvis snart ska somna. Loui ligger bredvid mig här i soffan och surrar massor. Imorgon är det ny vecka och nya tag i vanlig ordning, ser fram emot en vecka men mycket som händer, samt att det är kort vecka i och med påsken! På Torsdag drar vi mot boden, och kommer hem på Söndag, då har vi bjudit hit Amanda och Ellen, och vi ska grilla. Som sagt, mycket att se fram emot!
 
 
gjorde min första lyckade mugcake igårkväll!
Åt förresten en pizza ikväll till middag, och nu mår jag skit. Både i huvudet och i kroppen, inte värt det för 5 öre, så någon pizza äter jag då inte här framöver.
 
 
Min fina mormor sydde nya gardiner, och stolarna som blev köpa för en tid sedan har kommit upp! Samt att jag har börjat med vårstädningen, torkat alla lister, dörrar och rör här hemma. Samt allt det vanliga hushållsysslorna då självklart.
 
 
Ny vecka, nya mål i sikte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0