Torsdag

Veckan har snart gått, och träningen har legat lite åt sidan för min del. Trist, men sant! Men med sjuka barn, ett hus & att plugga på heltid så är det ibland svårt att få det att gå ihop. Dock så kommer min mamma snart och ska hälsa på oss tills imorgon, och gissa om jag längtar!

Mormor har för övrigt sytt nya gardinger, kuddfodral och köpt nya dukar till mig! Så söt hon är. Hon vet precis vad jag vill ha!

Idag har jag och Mathilda fixat lite påskris, ute på altanen och ett här inne. fina blev dem! Jag som aldrig har gillat påskpynt, men nu tycker jag ändå att det funkar med lite färg, dock på ett snyggt sätt förstås.

Nu har jag bara en muntlig examination kvar i den här kursen, (hemska kursen) nej, men det är sjukt mycket att läsa in och plugga på nu så jag vill helst inte alls. Men men...

SNART fyller jag år! yey. Jag har önskat mig presentkort på att fixa håret på Smashing, behöver ny färg och nya toppar. Haha! Sen vill jag ha en klocka också, eller bidrag till en. Sen förstås träningskläder, framför allt ett par nya skor skulle jag så gärna vilja ha.

kul kul, snart fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0