Trevlig dag!

Idag så for jag och barnen till Lisa och Alice, och sen kom Carro och Juni också dit. Vi drack kaffe för att sedan duka upp med färg och papper och det kreativa hos barnen fick leva ut! Hur roligt som helst. Efter det så fick allihopa bada badkar, och dom hade super roligt och det var ju helt underbart att se!
 
Imorgon ska jag lämna Mathilda på förskolan i vanlig ordning, sen tid hos sjukgymnasten. På eftermiddan så kommer dom hit från reprisen och ska hämta våra gamla köksstolar bland annat. Skönt att få det bortgjort och ivägburet framför allt.
 
 
 
Idag har jag haft en vilodag från träning, men imorgon är det ben som är på schemat, så då blir det hårdkörning igen! Förhoppningsvis ska Loui följa med så jag kan göra bort träningen på morgon/förmiddan. Men vi får se!
 
 
 
När Pär kom hem så käkade vi en snabb middag, för att sedan spendera kvällen ute i det fantastiska vädret hela familjen! Loui passade på att sova, medans jag kammade gräsmattan och Mathilda sprang runt överallt och Pär med typ! Härligt att få vara ute och det inte blåser för en gångsskull.
 
 
Snart är det Biggest looser Sverige, och det måste ses!
 
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0