utmaningar

Jag gillar utmaningar, och brinner för att vinna. Jag är en riktig vinnarskalle och vill helst vara bäst på allt, vilket jag långt ifrån är.. men skulle helst vara det om det gick.

Jag har mina mål, både delmål och de riktiga målet. Hittills så har jag nått några av mina delmål efter vägen med vikten. Varför spelar vikten så stor roll? Ja, jag trivs bättre med mig själv när jag är smal, det vet jag. Jag vill inte vara en mamma som inte orkar något, utan svärtom. Jag ser absolut ingen vits med att gå runt i mjukisbyxor, och foppatofflor. Just bara för att det är absolut INTE jag.

Idag for jag och barnen och hälsade på Carro och Juni i Hortlax, barnen lekte och tiden sprang förbi. Mathilda slocknade klockan halv ett, och Loui lika så när vi kom hem. Under tiden dom sov så passade jag genast på att plugga och lämna in prov 3 av 4. Stressad till MAX i denna kurs. Så mycket att lära sig, på för lite tid.

Jag har kört två ordentliga styrkepass under veckan, en lång pw, spinning idag & imorgon blir det ett litet triathlon på Star. Kanon!

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0