äntligen kom han!

ja, den 19 december kom våran älskade son till världen. Det blev en fruktansvärd förlossning, och jag är så glad att den är över om man säger så. Men nog om detta, livet hemma är hektiskt och fantastiskt! mycket nya rutiner att lära sig, men jag ser fram emot en vardag med våra två barn.

just nu så myser vi med min syster som är här tills på tisdag. tiden har gått sjukt fort och jag vill att hon ska stanna här

förevigt förstås, men hon ska tillbaka till uppsala varesig jag vill eller ej.

mitt nya liv gick av stapeln den 1a januari, (precis som alla andras?!) ja, men så är det iaf. Mitt nya liv utan socker!

Nu ska jag bara läka ihop och börja träna igen, tänkte börja med sjukgymnastik som jag ska boka till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0