mellan hopp och förtvivlan

lite så känns det när man ska/vill gå ner i vikt. jag vill så mycket! och fuskar aldrig, tränar mer eller mindre varje dag. Promenader (pw), och tabata träning hemma och med Herbalife. Jag tycker verkligen att jag äter bra, två shakes, en till frukost och en till lunch. Sen middag består av kycklingfile och wook. Jag ska ligga på en kalorimängd på max 1200. och jag tror/vet att vissa dagar är jag inte ens uppe i det. Men har faktiskt fått in mellanmål nu, bra av mig! fastar två dagar också, känner mig starkare i kroppen men vågen är SEG!

Lite på minussidan är väl att jag väger mig konstant. 6-8 gånger varje dag. lite maniskt, och väldig kontrollerande.

aja, jag ska väl bättra mig där med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0